Comentariu cenzurat

1505106_331768313628083_275354635_n

Am incercat sa postez acest comentariu pe blogul lui Naastase dar bineinteles ca nu a aparut asa ca am sa-l public aici!

Va invit sa va spuneti si voi parerea…stiu ca aveti si alte locuri unde v-o spuneti dar un loc in plus nu face nimic rau…

„Domnule, din punctul meu de vedere ati primit ce meritati! Inca prea putin si mai sunt multi altii la rand! Astept sa-i vad pe toti raspunzand pentru faptele lor! La drept vorbind doi, trei ani de puscarie sunt de preferat in locul a 2mp de pamant…in alta tara cam asta ati fi primit toti!
Lamentarile sunt penibile si de prost gust, eventual pentru necunoscatori. Ofera un spectacol jenant si de proasta calitate, mai bine v-ati abtine cu totii, inclusiv sora care face declaratii dand senzatia ca nu mai gandeste de multa vreme!”

30 de păreri la “Comentariu cenzurat”

  1. Pai bine Madalina draga, tu hapt pe blogul lui nastase te-ai dus ?

    Daca n-ai ce face cu timpul liber, du-te la gara, aseaza-te pe-o banca si uite-te cum trec trenurile.
    Îmbina placutul cu utilul !
    🙂

    Sau te uiti in centrul Bacaului cum se bat soferii pe un loc de parcare, … dar uita-l pe nastase !

    🙂

    1. Am vrut sa vad cum functioneaza principiile democratice….
      Pe de alta parte a fost un fel de rabufnire, de protest, m-am cam saturat sa aud de el…e un infractor recidivist ca oricare altul!
      Ce s-ar intampla daca am auzi zi de zi, ceas de ceas informatii despre toti hotomanii condamnati din tara asta?!
      Eu vreau sa-l uit dar nu ma lasa presa!

      1. Madlene, bag de seama ca azi doar noi doi „ne conversam aici”, vorba lui juju, … azi „polemizam” doar noi intre noi.

        Tocmai din cauza circului din tzara, am eu vaga impresie ca in vara asta nu voi calca pragul Romaniei. Mi-e groaza de drumul Oradea-Cluj (pacat ca nu e autostrada), ca ma vâneaza politistii ce stau la panda si ma doare sufletul sa platesc amenzi aiurea, de dragul lor, de 200-300 € la dus, si la fel si la întors.

        Deci daca e dupa mine, la ora actuala (parerea mea personala) sa vin in RO ma simt ca si cum ma duc in Tunisia sau Egipt, acolo nu stii cand indigenii si bastinasii iti dau in cap, iar in tzara mea natala intru in tzara cu inima cat un purice, cu frica-n sân ca ma gubalesc politistii, sau oaresce deochiati prin oaresce parcare.

        Tu ce parere ai ?
        E pace si liniste in tzara si sa nu-mi fac griji ?

        1. Eu am fost prin iulie de la Oradea la Gilau, Campia Turzii, Tg. Mures….Drumul destul de bun, politaii de treaba…no problem.

        2. Adevarul e ca m-a oprit un politai da’ nu mi-a facut nimic. Insa cand mi-a dat actele inapoi mi-a zis : imi cer scuze ; v-am confundat cu un musteriu pe care de mult il pandesc. Unu’ Lici von Bavaria. Daca-l prind…valeeeu…nu s’ ce-i fac…!
          Acuma serios vorbind, daca vrei sa mai vii la Cluj in Romania ar trebui sa te cam grabesti.

  2. Nu suna prea bine…. „Cluj in Romania”….nu?! Norocul nostru ca este unii care se ocupa de problema asta…
    „Hai mai repede tu Ana ca a venit o popa sa sfinteasca un fantana”…

    1. Ce om si BAF al nostru.
      Asa vorbeste de mine din Cluj din Romania, ca si cum ar spune „curaj gaina ca te tai !”.

      Eu il vad pe BAF pe ori ce post de ministru, pe orice, numai pe cel al turismului nu. Asa reclama face la „Cluj din Romania”, de zici ca ar vorbi de „Kabul din Afganistan” !

      🙂

      PS:
      Pe politistul lui Baf, politistul cel din Cluj din Romania il stiu.
      Il cheama Marcel, are parul tuns scurt, 1,82m inaltime, are 2 copii si ma vaneaza de mult timp.

      1. Da,da…Chiar asa a zis. ” Agent Marcel Actele ” Da’ parca totusi avea 1,83 si o singura sapca. O fi fost altu’ ? Infinemarog.
        Chestia cu Cluj in Romania nu prea mai e de shaga. Se cam ingroasa gluma. Ungaria a inceput sa cumpere Romania bucata cu bucata la „oficial”.

      1. Wow! Mi se pare mie sau mi-ai scris si mie ceva….Ma insel cumva? Daca nu…inseamna ca pentru mine ungurii nu sunt chiar atat de rai….imi poarta chiar noroc… 😛

        1. Nu mai face misto de oameni batrani, bolnavi, invalizi si cu copii in brate. Doar stii ca ceea ce baigui pe-aici, chiar daca nu ti-e adresat direct, intr-o masura mai mare sau mai mica e si pentru tine. Mai bine ai face o compunere ” cum mi-am petrecut vacanta si ce am mai stricat , reparat, pe cine-am mai suparat, certat, batut, bucurat, alintat, gadilat….de la precedenta compunere pana in zilele noastre”.

        2. Ca o școlăriță neascultătoare ce sunt am hotărât să-ți scriu un referat, domnule bătrân, bolnav, invalid și cu 1…2…3..sau mai mulți copii in brațe!
          Așadar:
          NU!

  3. @BAF

    ziceai: valeeeeeeeeeeeeeeeeu. Ai auzit pe agentul Marcel spunand valeeeeeeeeeeeeu? Daca da acela nu-i clujean, nici ardelean, pen’ca ardelenii nu uzeaza acest cuvant valeu. Sigur erai la Cluj sau doar vrei sa-l sperii pe Lici? Valeu nu e cuvant ardelenesc Antò.

  4. Am Mai spus-o si o repet:
    Nu stiu ce si cum faceti, dar bag de seama ca asteptai ca eu sa nu mai fiu pe blogul lui Madlene si atunci sariti cu totii la gramada si repede-repede postati calcându-va pe picioare, iar cum apar eu v-ati voalat si volatilizat precum potârnichile.

    Cum apar eu, bate vâtu’ pe aici. Adica SO-Vantu.

    Apoi eu, pacatele mele, îmi suflec iar manecile, scriu o postare extrem de fantastic de incomensurabil de interesanta, ce mai … cruciala, dupa care astept, shezând blând, sa-mi scrie careva.

    Cum insa dispar de pe blog, iar da-i, si baga, si lupta, si coate, de zici ca se dau mezelur in 1988, … dar cum reapar eu, …voalat, potârnichi, pustiu si bate vântu. Adica SOV.

        1. Multumesc Madalina. „Nu e rele”. Deocamdata mergem inainte cu munca pana ne mai tine cureaua/ chefu’. Cred ca in acest an la un moment dat voi lasa locul liber. E o perioada de framantari, de intrebari in legatura cu ce si cum va fi dupa. Nu stiu cum e sa nu faci nimic si sa-ti aduca pstasu’ pensia lunar. Va fi un cont in care o va pune cine tre’ s o faca. Tu esti bine? Tutto OK? Să auzim numa’ de bine puii moșului!

Lasă un răspuns

