In loc de bun venit….

tigru

5 păreri la “In loc de bun venit….”

  1. Apai buna sa va fie inima, oameni buni, monchericelor si monchericilor !

    Am trecut si eu pe aici, sa va mai dezapezesc oleicutza, ca vad ca troieneaza pe la voi de zici ca-s cai troieni in Troja !

    De fapt voiam sa va intreb cum v-ati destrabalat voi zilele trecute ?!?
    Eu am fost cu consoarta 3 zile la un wellnes-hotel in Bad Worishofen (PTI Hotel Eichwald), iar la 5 minute de hotel era o cupola imensa cu palmieri si apa termala.
    Am stat 2 zile sub cupola imensa cate 5 ore, pana m-am cracacit de caldura.

    Cum anul trecut n-am putut face concediu (din cauza chemo), tare bine mi-a facut acesta minivacanta, am incarcat nitzel bateriile.

    1. Dragul meu Oranj, bine ca ai venit! Fara tine nu-I am nici pe Baf, nici pe Nicu si nu apare nici Vasile….buclucasul care face spume cand citeste ce postezi…. :)))

      Ma bucur ca te-ai „relaxit” si ca te-ai simtit bine!
      >:D<

Lasă un răspuns

