Fuse si Neurobalciul…

Clar si raspicat:

Poponarul evreilor a fost parfum!!!

55 de gânduri despre „Fuse si Neurobalciul…”

  1. 🙂 🙂 🙂 Ce placere sa va citesc….Chiar si in fraze scurte…. Imi e dor tare, tare de voi!!!! Prietenii mei cei mai buni!
    Va pup si va iubesc mult, mult, mult!!!

    1. Ma simt flatarisit monsherico. Si cer scuze ca am cam chiulit, dar deh…naravurile vechi nu se corijeaza asa usor 🙂

  2. Vad ca aici se profiterolizeaza de situatie si cand nu-s pe faza, apare toata lumea, dupa care se volatilizeaza iar cu totii precum potârnichile.
    Salve oameni buni!
    😉

  3. Si tie, cat si celor ce te citesc un WE misti va doresc!

    🙂
    PS:
    Intr-o ora si jumate imi infig retina ochilor in soare, azi vor fi 27° iar duminica/luni, la poalele alpilor bavarezi se preconizeaza 30°-35°C !!!

  4. Zau Madlene, BAF are dreptate, ia spune-ne ce tzara pui tu la cale … de n-ai timp de noi si esti asa de ocupata !?!

    Povesteste-ne, suntem numai ochi si urechi !

  5. Ave amici! Am fost in concediu 10 zile. E fain sa poti face ceea ce vrei, nu ceea ce ti se comanda. Mai tre’ sa astept 7, șepte luni șepte și apoi voi face ce vreau eu. Va fi mai bine! Tutto da vedere. Un gand bun „a tutti voi”!

  6. Stiam!
    Madlene draga, cum vine vara si intru la carul nostru, cum toti se fofilesc si fac concedii peste concedii, numai eu stau si trag ca negrii pe plantatia de bumbac, … din Bumbesti-Livezeni.

    Eu am conced’ de la sfarsit de august pana pe 7 sept cand sunt in Cesenatico.
    Nu ca Aliki, ce face concediuri cat duce trenul!

    🙂

    Apropo italia, mi-a fost jumatatea mea sambata cu o prietena la concert la Umberto Tozzi (cel cu „Ti amo,ti aaamo”, „Tu” si cu „Gloria”), nu-i stilul meu, la asa ceva eu spus „pas”.

    Ce vremuri, Madlene, ce vremuri!

    1. @OP
      „…………… car duce trenu’!” zici. Caro amico mio, nu te stiam invidios. Mda! Peste cateva luni vine concediul ala din care te mai scoate „doamna aia imbracata in negru, cu coasa”. Pe asta nu cred ca mai esti invidios. E vorba despre ceva ce noi, muritorii de rand nu putem schimba. Astazi se implinesc 50 de ani de cand am inceput sa muncesc cu carte de munca. Privind in urma mi se pare atat de departe. Un gand bun prieteni „a tutti voi”!

      1. Lasa Aliki, acea „doamna in negru” ea vine cand ne suna ceasul, te poate cosi cu coasa in orice moment, sau luni sau ani.
        La mine se împlinesc candva in viitorul apropiat 25 de ani, jumate cati ai tu de munca „la alb”, ca pana atunci tot cu burta pe carte.

        In alta ordine de idei, n-am mai fost de mult pe aici, dar dupa atata amar de timp, cand ma uit la voi si va vad ce bine aratati, … ce mai, zici ca ati întinerit cu totii !

        🙂

  7. Dragii mei, in sfarsit am ajuns si eu pe aici…. Sa nu ma certati prea tare…
    Nicu. .. Inteleg ca peste 7 luni o sa incepi o noua perioada din viata, perioada in care ai sa poti sa te bucuri pe deplin de ceea ce ai realizat si de viata in sine. Te imbratisez cu mult drag si-ti doresc numai bine
    Oranj…. Serviciu usor pana la concediu… 🙂 pup!
    Cu Baf nu vorbesc! El e aproape monosilabic in postari…. 😦 Doar o imbratisare dar care trebuie musai si obligatoriu sa o imparti cu Oranj…. 🙂

    1. Cum adica sa ma imbratishez eu cu BAF , poate vrei sa ne si sarutam pe gura cum o facea ceausescu cu honecker !?!

      Madlene draga, ce bagi tu in aluatul acela, ca asa o prajitura si eu vreau !!!

      PS:
      Am bagat de seama ca Aliki scrie aici de pe 2 calculatoare diferite.
      Simultan!

      🙂

  8. Astazi la orele 17:00 intram in 3 saptamani de concediu. Portile societatii se redeschid in 25.08.2014 la orele 07:00. Nu e de ici de colo sa te scoli dimineata si sa faci ce vrei, fara sa dai socoteala nimanui. Vor urma zile de plaja la Ostia. Un gand bun prieteni „a tutti voi”!

    1. Aliki, am fost pe goagâl sa vad (mai ales de cand scrie acum ca in italia e recesiune), am intrat la „Auswärtiges Amt” – adica ministerul ce da avertismente de calatorii in diferite tzari si in italia spune, printre altele:
      „In jüngster Zeit treten Diebstähle verstärkt auch in Strandnähe auf, z.B. in Ostia bei Rom.”

      Adica:
      „mai nou – in ultimul timp s-au ampificat furturile in zonele de plaja, si anume in Ostia lânga Roma”

      Adica Aliki, acolo pe plaja sa n-ai la tine sume mai mari de 10.000 €, ca daca se fura e pacat de bani.

      Eu din 30 august pana pe 7 sunt un vero italiano in Cesenatico/Rimini.
      Aliki, ce se aude pe acolo pe la voi, e plin de negrii, de eritreeieni, somalezi, marocani sau pechinezi?
      Poti respira anul acesta de ei pe plaja?
      Scie-i cum a fost in Ostia cand te reintorci la Roma, ai fost singurul alb pe plaja?

      1. Eu merg de cateva zile la Ostia, stazione Stella Polare. Merg devreme, inainte de 8:00 si in jur de 10:00-10:30 plec spre casa. Nu imi place sa stau ca un cârnaț la grătar când începe să ardă soarele. Merg pe o plaja libera si platesc lettino cu 5 euro. Trece o chinezoaica pe acolo(ne stim de cativa ani) si imi face masaj general cu 10 euro. Dureaza cam 40-45 de minute. Astazi a fost a 4 a zi de masaj si vreau sa mai fac doua, maine si Duminica iar pe urma unul pe saptamana in urmatoarele 2 saptamani. Trec si pe aici asazisii wu kumprà (in general africani) dar nu sunt agresivi. Te intreaba daca vrei ceva iar daca nu ii iei in seama sau spui ca nu esti interesat pleaca mai departe. E bine sa fii cu ochii pe bagaje/ poghilarăș ce e mai sigur. Daca sunteti grup e bine să rămană unul mereu de gardă.
        10.000 euro ?????????????? Io cu atatia bani nu umblu niciodata. E mai bine sa folosesti card iar cash sa ai sume mai mici la tine. Hotii sunt mai degraba din Romania sau din alte tari din estul european. Cand se dau stiri despre hotii de bankomat_uri mai mereu sunt romani sau si romani. Politica de cadre comunista si postdecembrista isi arata roadele.

      2. Hi Aliki,

        acum 2 ani cand am fost in „Lido di Savio”, a aparut un negru tânar, dar timid si … pentru ca era din somalia sau Angola sau nigeria – foarte civilizat – m-a intrebat daca nu ma deranjeaza si cand am intrat cu el in vorba m-a intrebat daca se poate aseza pe nisip langa shezlong – bietul de el avea CD-uri pirat cu tot felul de Totto Cutunio si Saragossa Band, dar am gasit un „Best of Pink Floyd”, el a cerut 5 sau 7€ eu i-am zis ca mai mult de 2 nu-i dau ca el ia CD-ul cu 50 Centi, si cum era inceput de septembrie, plaja nu mai colcaia de strain, a zis ca si 2,50 e bine. (nu de alta dar de fapt nu ma interesase, insa pe drumul carte casa am avut ce asculta, ca ASA M-AM IMBUIBAT CU pink f.

        Baiatul avea vreo 20-25 ani, mi-a pove ca sunt 8 frati, ca au fost 11, dar 3 au murit de boala si foame, dar tipul nu era infigaret, a intrebat cum e in germania si cand i-am zis dupa 5 minute ca doresc sa ma bronzez, s-a ridicat brusc si a plecat.

        2 zile iar a trecut, ne-am salutat, l-am intrebat cum merg afacerile (clar ca-cu CD-uri nu devii bogat, mai ales ca sezonul era gata) a stat 2 minute si cum am pus mana pe cartea de citit, a si plecat.

        Se vedea pe el ca-i necajit, mancat de griji, dar cu mult bun simtz, iar in penultima zi a trecut la 3 umbrele distanta si n-a vrut sa se opreasca langa umbela si shezlongurile mele, dar cum îmi crescuse la suflet, i-am dat 10€, a ramas shocat si i-am urat succes in „Europa”, copilul a dat in lacrimi!

        Eu nu mai am voie sa intru in contact cu ei ca devin prea omenos.
        Culmea, a mai trecut un negru (era insa „matur” de 40 ani), i-a vandut (mie) sotiei un portmoneu lat cat un I-Phone cu 10€ „prada”, … ce-l are si acum, arata ca si nou, dar pe tipul acela nu l-am mai bagat veci in seama, cu toate vca trecea de 3 ori pe zi pe lnga umbrela mea.

        PS:
        Fii fara frica, si eu, pe plaja nu-mi iau decat 20-30€ cu mine (hotelul e la 50 m de plaja si am 3 meniuri/zi), ca daca mi se fura nu vreau sa dau in ikter de necaz!

        PS2:
        Bine, tu cand îi iei in Ostia pe colorati sau ai nostri pe italiana, esti lasat in pace, dar eu nu stiu italiana si stau gealatii ca si ciorchinele in jurul meu. Cred ca va trebui sa vorbesc singur si tare pe romaneste si m-am scos.

  9. Azi la ora 11 an tras o fuga de la job la spital sa aflu rezultatele analizelor facute sapt. trecuta la spital si valorile sunt splendide, sa batem in lemn, urmatoarele analize urmeaza in noiembrie.

    Un wekend tare misti va doresc, ca eu la ora 3 închid shandramaua si iau soarele in ochi.

  10. Bag de seama ca pe aici bate vantul si ca voi stati cu totii cracacitit si crancanati la soare, concediind concedii dupa concedii.

  11. De astazi de la orele 08:00 a reinceput munca. Cateva luni si pe urma ……………….. „largo ai giovani”.

    1. Bine ai revenit, Aliki!

      Bag de seama ca suntem un fel de schimbatori de stafeta, ca azi e ultima zi de sapa pe plantatie, ca de vineri am conced.
      Sambata o voi pisca catre Cesenatico iar duminica pe 7 Sept. ma reintorc.

      Ieri dimineata pe la 8-9 s-a reintors fiul mic din Rimini, a fost cu alti 3 colegi de clasa cu autocarul. Ieri a dormit toata ziua (pe etape) iar seara s-a bagat in pat la zece ca era rupt de oboseala, spunand ca in fiecare zi se culcau pe la vreo 5-6 dimineata si la 11 erau iar treji ca micul dejun era pana la 12 la amiaz.

      Cu cina nu l-am intrebat cum a fost dar presupun ca incepea pe la ora 4, tinea poate pana la ora 6 seara si apoi prin baruri si discoteci.

      🙂

      Mie mi-a adus ieri consoarta un roman Krimi, gros cat 2 dictionare enciclopedice, (are vreo 250-300 de pagini), si redus de la 12€ – la 3,49€. Bag de seama ca e ceva maculatura ieftina.

      Am vrut sa merg maine la librarie (la Karstadt) ca acolo sunt romanele de krimi-umoristice ale lui Fred Vargas), dar acum cu romanul ieftin de 2 Kile – nu ma mai duc.

      Sper ca-i roman cu poze multe, colorate, … sau ca are litere de-o schioapa de tipul: fraza si pagina.

      In caz ca azi nu va mai citesc azi, va urez tuturor numai bine si ne reauzim pe data de 10.

      Cu Manole 10,
      care-i si intrece,
      la o bere rece!

  12. Cred ca pe pagina asta au mai ramas doar Aliki si cu mine.
    Fost-am in Cesenatico.

    3 zile si jumate a plouat, a vijelit, a viscolit, dar in asa hal ca mai ca in toiul noptii au venit carabinierii si ne-au împartit cizme de cauciuc, barci de cauciuc si ponta plus Fa Doineo cati au avut ei sa ne dea.

    Hotelul Lalla a fost atat de fain si cool, cameriste f. harice, la fel si cele de la sala de mese. Pana cand s-au apucat sa voroveasca pe romaneste, ba mai mult, cu accent de Cluj ca toate erau clujence.

    La vreo 100 m de hotel era un Supermercado si bineinteles ca era si o fatuca de vreo 20-22 de ani pe care o chema Dana si care era … tot din Cluj, cartierul Gheorghieni.

    Norocul a fost ca Cesenatico e o statiune tare-tare faina, maricica si in zilele cu potop am vizitat toate hardughiile de acolo, incl o dupamasa in San Marino.

    Intors acasa, m-a luat bossul de grumaz, mi-a spus ca mai am aproape 50 de zile de conced, ca-mi plateste 20 de zile cash, 10 sa îi fac-cadou, si restul de 18 sa le mai iau pana de rev.
    Pai te pui cu sheful ?!?

    Zis si facut.
    Cum anul acesta schimb prefixul in octombrie, in Weekendul trecut am tot cautat, si ieri seara am pus mana pe telefon si între 9 si 16 Oct ma voi duce o saptamana in Rhodos, cu demipensiune, 4Stele si 1020,00€ amandoi, cu zbor cu Condor-Airlines ca acolo atunci cica-s 25-27°C inca iar apa-i 22-24°.
    Mai e si un colos prin rodos, si pretul la motociclete e intre 10 si 15€ pe zi, asa ca voi bate insula in lung si-n lat.

    Cel mai fain e zborul, la dus (pe data de 9) e la ora 5:50, ajung la 9:40 transfer 30 minute si pe la 11 sau 11:30 la amiaza sunt in mare.
    Iar returul, am zbor la 21:30, ajung la 23:20 in München, asa ca pot sa ma balacesc pana dupamasa in mare, inainte de a-mi lua iar zborul.

    Alte noutati n-am!
    Acum e rândul vostru.

    1. PS:
      lipseste o propozitie si anume cu gagicile din cluj de la Hotelul Lalla, eu am fost topit sa aflum c mai e pe la cluj, iar fetele se rupeau de ras la sala de mese pe acolo, noroc ca oaspetii erau si ei misti si … nu ne bagau in seama cu tâmpeniile noastre.

      🙂

      1. Salve Aliki,
        vad ca ne-a lasat Madalina cheile aici sa ne scriem unul altuia!

        Stii unde am ramas profund impresionat in Cesenatico?
        In zilele cu soare ramase am vazut doar 2-3 negrii ce treceau printre shezlonguri, unul avea umbrele si celalalt baticuri si umblau stresati si grabiti ca muscati de streche.

        Dece – pt. ca acolo pe plaja patrulau pe malul marii – politistii pe 2 Quad-uri neincetat.

  13. Dragii mei… Nu am mai ajuns pe aici…. Va pup si chiar daca nu scriu, sunt mai mereu cu gandul la voi.
    Nicu…sa ai parte de tot ce e mai bun pe lume!
    Lici….un car plin ochi cu sanatate!!!!
    Baf…. chiar asa! Unde esti draga Baf?

  14. Apai buna sa va fie inima, dragii mei!

    Adevaru-i ca tare nu ma trage sa intru pe blogul lui madlene, nu ca nu mi-ar fi tare draga, da aici se vorbeste de mancare, se fac poze cu mancare iar cand parasesc carul, de foame, rup cate un colt din monitor si mestec la el ca la un biscuite.

    Azi la noi la sapa pe plantatie, colegii mei Klaus, Werner si Iohann, îs terminati ca austriecii au pus gând rau Ausländerilor (implicit si nemtilor) ce circula pe Autobahnul austriac cu masina.

    In sensul ca atunci când considera ei ca emisia de gaze de esapament e prea mare, pun placute avertizoare cu reduceri de viteza (unde e voie 130Km/h baga reducere brusca de un 100Km/h), si daca circuli cu 130 in loc de 100 iti da amenda dar nu de 150-200€, nu ca te amendeaza cei de la Umweltschutz – adica verzii (adica tu nu mergi prea repede, ci iti bati joc de planeta) iar amenda e de 2.310€ (x4,5 = 10.395Lei, adica zece-mii-patru-sute-de-Leuti-romanesti).

    Pai daca vin data viitoare in RO, eu vin prin Polonia-Donietzk-Muntii Ural-Georgia-Azeirbaijan-Turcia-Grecia-Bulgaria.
    Sunt ferm convins ca ies la jumate de pretz decât daca trec prin Austria.

Lasă un răspuns

