Craciun fericit!!!!!

22 de gânduri despre „Craciun fericit!!!!!”

  1. DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE!!

    Mada, de aici din Tara Sfanta…iti darui al meu UMAR in aceste clipe!!

    Oda pentru-al meu parinte

    De ani…de decenii incerc ca sa-ti spun,
    Ca tot ce insemn, ce gandesc…ce e bun,
    Ca pana si mersul… sau fanta din ochi,
    Ale tale sunt TATA…stejar printre plopi !!

    De ani …de decenii incerc sa ma-naltz,
    Ca tine sa fiu…pe-aceasi versantzi,
    Iar dac-am gresit…si-am plans uneori,
    TU…poti sa-ntelegi, statuie de flori!!

    De ani…de decenii incerc sa iti cer,
    Iertare …si-o ruga din suflet spre CER
    Sa fii langa mine, ACELASI…mereu,
    PAZESTE-L DE TOATE, MA ROG…DUMNEZEU!!

    Nilatac Icivocsom,
    Haifa….Israel

  2. Mi-am fosta avuta zisa, „ia treci pe la Madlene prin bucatarie, si vezi si tu ce bunataturi mai pune pe masa!”

    Cand colo, … rabdari prajite!
    😦

    Apai buna sa-ti fie inima, si cum o mai duci, cum te mai lauzi, ce-ti mai face afacerea?!?
    Ce-ti mai fac catzelul, pisica, gascanul, ca de Pegasus – calutul inaripat – nu te intreb, ca bag de seama ca l-ai dat.

    Eu cu sanatatea, sa bat in lemn, o duc bine, analizele-s bune si de dimineaza cum pârâie si se crapa de ziua, la sapa, pe plantatia de bumbac.

    Toyota implineste in iunie 3 ani, asa ca bag de seama ca s-a mai scurs nitzica timp.

    Daca-i vezi pe prietenii de aici, trimitele cate-o salutare si din partea mea.

    1. Oranj….. blogul a rămas ca o ruina…. La fel ca si mine…. Nu știu dacă ai citit celelalte comentarii dar l-am pierdut și pe tata, lucru care m-a dărâmat complet. M-am cam îmbolnăvit, sunt peste tot și nicăieri, am plecat din casa…. E mult de spus și doar în câteva cuvinte pot sa-ți spun doar ca viața mea s-a sucit iarăși la 180°…..
      Acum îmi este greu, foarte, foarte greu…..
      Îți mulțumesc pentru ca ai trecut pe aici și ti-ai amintit de noi.
      Sa fii sănătos. Domnul sa te apere.

      1. Of Doamne, Madlene,imi cer scuze, n-am citit atent, eram la munca si am avut mult de lucru si intrasem degraba sa-ti scriu niste rânduri.

        Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-i fie tzarâna usoara!

  3. Ghici ciuperca ce-i unde am fost asta seara.
    Bineinteles ca am fost in München pe vechiul stadion al lui FC Bayern „Olympiastadion”, vechi ca baiazid, unde a fost concert AC/DC si unde a fost splendid, vreo 70.000 de obsedati fanatici.

    N-am mai fost in acel stadion cred ca din 1999 sau 2001 (ca din 2004 sau 2005 FC Bayern München a inceput sa joace in noul stadion „Allianz-Arena”).

    Langa Olypiastadion, la vreo 500m departare este o sala polivalenta, tot veche (in ea si in stadion au avut loc olimpiada din 1974) si ea se numeste Olympiahalle unde incap vreo 15-20.000 locuri

    Concomitent cu AC/DC de pe Olypiastadion, la Olympiahalle a avut loc un alt concert al lui Herbert Grönemeyer (un fel de Corina Chiriac, Gil Dobrica sau Loredana Groza), cantaret indragit in Jermanica.

    Ma tem insa ca in sala respectiva nu s-a auzit decat grohaitul mutimii adunate la AC/DC.

    Marea problema a fost insa inainte de miezul noptii, cand 100.000 de oameni au vrut sa mearga spre casa.

    Noroc ca un cunosut de-al nostru a fost cu masina, si daca de acolo pana acasa faci 30-40 minute, azi dimineata am ajuns la 2:30 si la 5:50 am fost iar in picioare.

    Acum sunt pe plantatia de bumbac si am scobitori in ochi!
    In urechi n-am nimic, dar nu-i bai, oricum nu mai aud defel!

  4. Hey Madlene !!!
    Ce-ti mai face si ce-ti mai pofteste inimioara?!?

    Eu unul nu ti-am uitat blogul si chiar daca acum scriu in eterul cosmic si nimeni nu ma mai citeste, eu tot am sa-ti scriu sa aflu cum o duci, ce mai faci si ce-ti mai face inimioara!

    Daca in ultimii 2 ani ma tot batea gandul sa trag o tura in RO, si chiar sa ma incumet sa vin in Moldova, , poate ca nu ma crezi, dar mie a inceput sa-mi fie „frica” de Romania lui Ponta.

    Nu ca-mi ia romanul „gâtul” dar ponta, prin destabilizarea justitiei a dat drumul ca orice militian cer vede masina cu numar de germania sa fie uscat de bani.

    Poate spui ca exagerez, dar mie unul mi se repugna si cum apare nesiguranta politico-economica, pentru mine a-mi manca nervii in acea comunitate e vax albina, ca Lumea e mare si nu calc in >RO, doar daca, ma simt bine

    Ori in ochii mei RO e in categoria Tunisia, Marocco sau Egipt..

    Dupa sistemul:
    Daca nu te mananca, atunci nu te scarpini!

  5. Am intrat din nou pe blogul lui Madalina, blog intrat in paragina, uitat parca de toti, insa eu, si nu numai eu, n-am uitat-o pe Madlene a noastra.

    Ultima data Mada era trista in suflet (asa-i cand pierzi pe cineva drag) si nici drumul vietii nu parea presatar cu petale de trandafiri.

    Oare cum o duce acum Madlene?
    Se zice ca dupa fiecare urcus, vine si un coborash, dar dupa coborâs vine iar urcusul, c-asa-i în viatza.

    Odata cu postarea-mi îti trimit si un gand bun si sa ai grija de tine, Mada.

    Cu drag,
    Oranj.

  6. Am trecut pe blogul împaienjenit si parasit al lui Madalina, sa va povestesc ca luni (adica alaltaieri) am scos gratarul (a fost cald, peste 20°C si luni n-a plouat), ca sa coc …. 40 de vinete!

    Venise sambata la LIDL oferta cu Kilul = 0,99€, asa ca am luat vreo 15-18 Kile si de la 6 pana la 8-jumate seara i-am dat sa sune, ca n-am mai avut vinete in congelator.

    Acum am. Am degete arse si oparite, chiar daca cu o seara inainte imi bagasem pungutze cu apa la congelator ce le-am bagat apoi in apele unde descojeam vinetele.

    Mada, tu cum o mai duci, ce mai faci?
    Vad ca Aliki a fost pe aici, salve Aliki!

  7. Va salut si va imbratisez dragii mei. Sper ca sunteti toti bine…. Eu am ajuns in judetul Neamt la o pensiune unde traiesc si muncesc incercand sa uit tot ce am trait pana acum. Nu prea imi iese dar per total e bine.
    Daca ajungeti pe meleagurile lui Creanga va astept cu drag si pe la mine.
    Va doresc multa sanatate si mult bine prietenii mei!….

Lasă un răspuns

