13 gânduri despre „Cum te numesti?”

      1. 🙂
        Mintenas vine BAF si-ti spune sa tragi cu o prajiturica.
        Bag de seama ca tare papacios e prietenul BAF !

          1. Pai tocmai asta-i problema, ca-mi plac !
            Si cum imi curg balele doar vazandu-ti pozele cu cozonaci si prajituri, simt cum imi creste zaharul din zaharina …
            🙂

            1. Suna periculos ce scrii tu aici…iti curge, iti creste…. Cred ca am sa ma opresc din postat poze cu dulciuri nu de alta dar nu vreau sa patesti ceva mai grav…. 🙂

            2. Orice scriu eu, madlene o rastalmaceste si o intoarce mai ca la Ploiesti !

              😀

              Ia mai pove si tu ceva, … ai mai fost la Bucuresti, … sa traiesti ?!?

              Sau ai mai fost in piata la Bacau sa te intalnesti cu „fantele” acela cu laptopul cu tastatura aiurea ?!?

              🙂

      1. Ra-u-ta-cio-su-leeeeeeee! Tu crezi ca noi nu vrem sa vina primavara?! De ce nu ne spui si noua?

        🙂 🙂 🙂 Parca suntem copii retardati…Ce discutie e asta dragul meu prieten?! 🙂 🙂 🙂
        Oranj a disparut…probabil e in piata la Bacau…sta la panda… 🙂

Lasă un comentariu